Los verdaderos y relevantes proyectos siempre se apoyan sobre esfuerzos colectivos y las instituciones, en general, o las instituciones de investigación, en particular, son un claro exponente y un buen ejemplo de ello. No es posible reducirlas en un solo nombre, una sola persona, una sola actuación....
Dimensions:
230 x 150 x 20 cm
Peso:
552 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Los verdaderos y relevantes proyectos siempre se apoyan sobre esfuerzos colectivos y las instituciones, en general, o las instituciones de investigación, en particular, son un claro exponente y un buen ejemplo de ello. No es posible reducirlas en un solo nombre, una sola persona, una sola actuación. Este, creo, es el principal objetivo del libro, a saber: hacer visible la riqueza de voces y grupos de investigación que, reunidos y en el marco del Institut de Recerca Educativa de la Universidad de Girona, llevan diez años sumando esfuerzos en la comprensión, mejora y transformación de la práctica educativa.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.