Cómo hacer investigación cuantitativa en Educación Física aborda el proceso metodológico que encierra una investigación descriptiva y ofrece elementos fundamentales que necesariamente se deben utilizar para el desarrollo de un estudio similar.Se toma como ejemplo el resultado y experiencia vivida du...
Ancho:
140
cm
Largo:
210
cm
Peso:
300 gr
Esgotat
18,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-9729-108-8
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/10/2007
Any d'edició :2007
Idioma :CASTELLÀ
Autors :LOMELIN ANAYA, MARGARITA
Número de pàgines :200
Col·lecció :PEDAGOGIA ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE
NumeroColeccion :041
Cómo hacer investigación cuantitativa en Educación Física aborda el proceso metodológico que encierra una investigación descriptiva y ofrece elementos fundamentales que necesariamente se deben utilizar para el desarrollo de un estudio similar. Se toma como ejemplo el resultado y experiencia vivida durante una investigación desarrollada en el área de educación física en México ofreciendo la referencia de un paradigma cuantitativo aplicado a esta área de conocimiento para que los docentes que imparten esta asignatura puedan apoyarse en la metodología propia de un modelo de este tipo. Esta obra tiene por objeto mostrar una guía que sirva de apoyo al lector o futuro investigador que tenga interés en realizar un estudio análogo mostrando los pasos básicos de un modelo cuantitativo tipo descriptivo y exponiendo los pros y contras y la problemática con la que puede enfrentarse con mayor frecuencia.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.