• PRÀCTICUM DE PEDAGOGIA I EDUCACIÓ SOCIAL, EL

    COMPETÈNCIES I RECURSOS

    FEIXAS, MÒNICA / JARIOT, MERCÈ / TOMÀS-FOLCH, MARINA UAB Ref. 9788449051005 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    L’obra que us presentem troba el seu antecedent en el llibre Les Pràctiques d’Educació Social. Eines per al seu desenvolupament, publicat al 2004 pel Servei de Publicacions de la UAB, en el marc de la diplomatura d’Educació Social de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, antecessora dels ...
    Ancho: 195 cm Largo: 280 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    17,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-490-5100-5
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/01/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : FEIXAS, MÒNICA / JARIOT, MERCÈ / TOMÀS-FOLCH, MARINA
    • Número de pàgines : 184
    • Col·lecció : MATERIALS 
    • NumeroColeccion : 231
    L’obra que us presentem troba el seu antecedent en el llibre Les Pràctiques d’Educació Social. Eines per al seu desenvolupament, publicat al 2004 pel Servei de Publicacions de la UAB, en el marc de la diplomatura d’Educació Social de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, antecessora dels graus actuals. Una part important de l’equip que el va redactar repeteix autoria en El Pràcticum de Pedagogia i Educació Social. Competències i recursos, que teniu a les mans. Aquest fet evidencia l’interès i el compromís del professorat que s’ha implicat en la important tasca d’organitzar i desenvolupar els pràcticums de les dues titulacions, i que ha volgut anar més enllà deixant testimoni escrit de com són i com s’estan gestionant els nous plans d’estudi iniciats al 2007-2008. Comptar amb els dos documents ens proporciona l’oportunitat de conèixer les modalitats dels pràcticums que es descriuen, en el context i en l’època acadèmica en què s’han dut a terme, i l’evolució històrica viscuda entre l’etapa anterior determinada per la LOGSE (1990) i les lleis que la van desenvolupar, i l’actual model de plans d’estudi universitaris derivats dels acords de Bolonya (1999) i de la implantació de l’Espai Europeu d’Educació Superior (2010). El llibre s’emmarca en els graus d’Educació Social i de Pedagogia que s’imparteixen actualment a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB. S’ha escrit sota la consideració de Projecte Singular entre altres projectes presentats per les coordinacions de titulació de la Facultat, amb el suport institucional i econòmic que comporta. La informació i la visió històrica sistemàtica, extensa i molt detallada que aporten els dos llibres seran rellevants per conèixer el passat i el present, i per continuar construint el futur. La Facultat de Ciències de l’Educació considera els pràcticums de les diferents titulacions com l’eix troncal sobre el que pivota tota la formació acadèmica de cadascun d’ells. En les pràctiques externes professionalitzadores, l’alumnat té l’oportunitat de conèixer la realitat de la seva futura professió, i ho farà de forma progressiva i tutelada, activa i participativa durant una part molt important en durada, nombre de crèdits, intensitat formativa i exigència acadèmica.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.