• TRATAMIENTO Y PREVENCIÓN DE LAS DIFICULTADES LECTORAS - CUADERNO 3

    CUADERNO 3 - ACTIVIDADES Y JUEGOS INTEGRADOS DE LECTURA (A.J.I.L.)

    HUERTA, ELENA / MATAMALA, ANTONIO ANTONIO MACHADO LIBROS Ref. 9788477741107 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La obra la componen un manual y cuatro cuadernos de trabajo con los materiales del Programa de Actividades y Juegos Integrados de Lectura (A.J.I.L.). Proporciona a logopedas, maestros y padres una herramienta útil para la enseñanza y mejora de la lectura (habilidad de descifrado, ampliación de vocab...
    Dimensions: 280 x 220 x 21 cm Peso: 1021 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    14,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-7774-110-7
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/07/1995
    • Any d'edició : 1995
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : HUERTA, ELENA / MATAMALA, ANTONIO
    • Número de pàgines : 296
    • Col·lecció : APRENDIZAJE
    • NumeroColeccion : 110
    La obra la componen un manual y cuatro cuadernos de trabajo con los materiales del Programa de Actividades y Juegos Integrados de Lectura (A.J.I.L.). Proporciona a logopedas, maestros y padres una herramienta útil para la enseñanza y mejora de la lectura (habilidad de descifrado, ampliación de vocabulario lector y general y comprensión lectora).
    Con el doble objetivo de prevención y tratamiento de las dificultades lectoras, va dirigido a tres grupos de aprendices lectores: a) cualquier niño/a que se inicia en la lectura, b) niños/as que presentan dificultades en su aprendizaje (por dislexia, retrasos en el lenguaje o problemas de aprendizaje generales) y c) malos lectores adolescentes y adultos, que por falta de oportunidades o por dificultades de aprendizaje no superadas suficientemente en la infancia, requieren un proceso de alfabetización con materiales menos infantiles adaptados a sus características.
    En el manual se exponen los fundamentos teóricos del programa y se incluyen algunos procedimientos de intervención para educadores o padres. Se abordan temas como la comprensión lectora; las características del mal lector; cómo distinguir cuándo un niño es disléxico; la importancia del vocabulario en el desarrollo de la comprensión lectora; las características que debe reunir un programa para el tratamiento de las dificultades de la lectura así como la descripción del Programa de Actividades y Juegos Integrados de Lectura.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.