• INVESTIGACIONES SOBRE BUENAS PRÁCTICAS CON TECNOLOGÍAS DE LA INFORMACIÓN Y LA COMUNICACIÓN

    RUIZ PALMERO, JULIO / SÁNCHEZ RODRÍGUEZ, JOSÉ ALJIBE Ref. 9788497006422 Altres llibres del mateix autor
    Los capítulos de este libro se refieren a distintas experiencias de uso de la Web 2.0, su utilidad como herramienta para el aprendizaje, y también su importancia en los procesos educativos. En este libro se ofrece la visión del autor desde el punto social, intentando relacionar la Web 2.0 y su apor...
    Dimensions: 215 x 140 x 11 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    15,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9700-642-2
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/01/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : RUIZ PALMERO, JULIO / SÁNCHEZ RODRÍGUEZ, JOSÉ
    • Número de pàgines : 180
    Los capítulos de este libro se refieren a distintas experiencias de uso de la Web 2.0, su utilidad como herramienta para el aprendizaje, y también su importancia en los procesos educativos. En este libro se ofrece la visión del autor desde el punto social, intentando relacionar la Web 2.0 y su aportación con los principales problemas que afectan a la humanidad.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.