José Ramón Ripoll nació en Cádiz en 1952. Ha publicado tres libros de poemas: La tarde en sus oficios (1978), La Tauromaquia (1980) y Sermón de la Barbie (1981). Con El humo de los barcos obtuvo el Premio Internacional de Poesía Rey Juan Carlos I en 1983. > .
Dimensions:
195 x 125 x 5 cm
Peso:
60 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
José Ramón Ripoll nació en Cádiz en 1952. Ha publicado tres libros de poemas: La tarde en sus oficios (1978), La Tauromaquia (1980) y Sermón de la Barbie (1981). Con El humo de los barcos obtuvo el Premio Internacional de Poesía Rey Juan Carlos I en 1983. << En El humo de los barcos se decanta, sin duda, el despliege de un estilo poético o-lo que es lo mismo- de una gestión psicológica. Las abruptas asociaciones de ideas colindan con cierto irracionalismo de fondo, pero todo es como más reconcentrado y confidencial. Una sensualidad controlada por la tendencia a la síntesis se moviliza por el entramado de los poemas a través de una serie de intercambiables incitaciones, entre las que la propia literatura parece exhibir un absorbente carácter erótico. >> .
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.