Fulgencio Martínez (Murcia, 1960) llega desde Cosas que quedaron en la sombra (2006) y León busca gacela (Renacimiento, 2009) a El cuerpo del día, libro en donde continúa su búsqueda por una palabra comprometida con su tiempo. El presente de esta poesía es estar en movimiento hacia una nueva poesía ...
Ancho:
120
cm
Largo:
170
cm
Peso:
152 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Fulgencio Martínez (Murcia, 1960) llega desde Cosas que quedaron en la sombra (2006) y León busca gacela (Renacimiento, 2009) a El cuerpo del día, libro en donde continúa su búsqueda por una palabra comprometida con su tiempo. El presente de esta poesía es estar en movimiento hacia una nueva poesía cívica. Poemario repleto de transgresiones: las páginas marchan hacia atrás, paran en la dedicatoria; las fechas de composición de sus dos partes (2009-2006; 2005-2002) recorren la huella de un hombre consciente de vivir un tiempo sin plenitud, y cuya mirada, sin embargo, ha de esperar del futuro.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.