• ANÁLISIS DE DATOS EN PSICOLOGÍA

    PÉREZ SANTAMARÍA, FRANCISCO JAVIER / MANZANO ARRONDO, VICENTE / FAZELI KHALILI, HASSAN PIRAMIDE Ref. 9788436812916 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Cuando los autores hablan de " Análisis de datos " se refieren a los procedimientos, técnicas y conceptos que permiten obtener un conocimiento con determinadas características. Dentro de esta disciplina, se han distinguido tradicionalmente dos intereses diferentes que guardan cierta dependencia y ...
    Dimensions: 230 x 170 x 17 cm Peso: 525 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    25,95 € 24,65 € 5%
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-368-1291-6
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/12/1998
    • Any d'edició : 1998
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : PÉREZ SANTAMARÍA, FRANCISCO JAVIER / MANZANO ARRONDO, VICENTE / FAZELI KHALILI, HASSAN
    • Número de pàgines : 320
    • Col·lecció : BIBLIOTECA UNIVERSITARIA
    Cuando los autores hablan de " Análisis de datos " se refieren a los procedimientos, técnicas y conceptos que permiten obtener un conocimiento con determinadas características. Dentro de esta disciplina, se han distinguido tradicionalmente dos intereses diferentes que guardan cierta dependencia y que son dos conceptos clave del análisis de datos en psicología: la descripción y la inferencia. En esta obra se estudian estos intereses con una clara intención didáctica, por lo que se ha procurado relacionar los conceptos, ver su utilidad y fundamentación y, a su vez, mostrar su necesidad.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.