El Libro de Daniel es un libro peculiar del Antiguo Testamento, pues el texto canónico contiene unas partes en hebreo, otras en arameo y otras en griego. En él se combinan ?historias? de carácter didáctico, ?visiones? de tipo apocalíptico y preciosos himnos litúrgicos. Presenta un mensaje de esperan...
Ancho:
150
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
El Libro de Daniel es un libro peculiar del Antiguo Testamento, pues el texto canónico contiene unas partes en hebreo, otras en arameo y otras en griego. En él se combinan ?historias? de carácter didáctico, ?visiones? de tipo apocalíptico y preciosos himnos litúrgicos. Presenta un mensaje de esperanza en situaciones dificilísimas, pero una esperanza activa que conlleva un comportamiento según la Ley de Dios, arriesgado con frecuencia, y eleva una oración de súplica al Dios Todopoderoso. La editorial Desclée De Brouwer presenta esta serie de comentarios a la Nueva Biblia de Jerusalén, con la pretensión de que ocupen el espacio abierto en el mercado de la lengua castellana entre la divulgación y la crítica científica.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.