• SI PERDONAS, VIVIRAS. PARABOLAS PARA UNA VIDA MAS SANA

    PARÁBOLAS PARA UNA VIDA MÁS SANA

    GÓMEZ NAVARRO, EUSEBIO DESCLEE DE BROUWER Ref. 9788433022073 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    El perdón nos afecta a todos. Sin él no hay vida, ni paz, ni futuro alguno; con él nos llueven abundantes bendiciones. El perdón nos devuelve la alegría y la serenidad, nos da alas para volar de nuevo. Cuando se produce el milagro del perdón se vive a tope y todo empieza a funcionar en nuestra vida....
    Dimensions: 210 x 130 x 17 cm Peso: 316 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    16,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-330-2207-3
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/01/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : GÓMEZ NAVARRO, EUSEBIO
    • Número de pàgines : 270
    • Col·lecció : CAMINOS
    • NumeroColeccion : 83
    El perdón nos afecta a todos. Sin él no hay vida, ni paz, ni futuro alguno; con él nos llueven abundantes bendiciones. El perdón nos devuelve la alegría y la serenidad, nos da alas para volar de nuevo. Cuando se produce el milagro del perdón se vive a tope y todo empieza a funcionar en nuestra vida. Descubrir esto es dar un salto de gigante en la vida espiritual. Sería terrible haber pasado por la vida con las heridas abiertas del odio y del resentimiento, sin vivir y sin decidirse a perdonar.

    Cada tema de este libro va precedido de una parábola, anécdota, testimonio. Las parábolas han sido un recurso usado por los grandes maestros para aclarar las verdades más encumbradas, para despertar la imaginación del oyente, para captar su atención, para llevarlo al compromiso. La parábola es el lenguaje sencillo que usó el mismo Jesús. Este libro nos ayudará a abrir los ojos al Dios misericordioso, a descubrir la fuerza del amor y del perdón y a optar por una cultura de la vida.

    Eusebio Gómez Navarro, carmelita descalzo, nació en la Provincia de Ávila. Fue ordenado sacerdote en 1970 y ha ejercido su ministerio en Madrid, la República Dominicana y Miami. Durante años ha sido Director del Centro de Espiritualidad de la Archidiócesis de Miami y Vicario de los Carmelitas del Caribe. Ha estudiado la carrera de música (piano) y es licenciado en Espiritualidad por el Teresianum de Roma. Es autor de numerosos libros y Cds de música.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.