• TEOLOGÍA DEL ANUNCIO, UNA

    DOCE LECCIONES SOBRE TEOLOGÍA KERIGMÁTICA

    RAHNER, HUGO BIBLIOTECA DE AUTORES CRISTIANOS (BAC) Ref. 9788422020950 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La mejor teología del siglo XX se ha hecho a partir del contacto con las fuentes, en particular las patrísticas. A este conocimiento de primera mano de los Padres, Hugo Rahner sumaba su experiencia pastoral en parroquias y otras actividades apostólicas. Uniendo celo pastoral y conocimientos teológic...
    Ancho: 130 cm Largo: 200 cm Peso: 420 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    37,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-220-2095-0
    • Encuadernació : TAPA DURA
    • Data d'edició : 01/09/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : RAHNER, HUGO
    • Traductores : BERNET, ROBERTO H.
    • Número de pàgines : 320
    • Col·lecció : TEOLOGÍA
    • NumeroColeccion : 757
    La mejor teología del siglo XX se ha hecho a partir del contacto con las fuentes, en particular las patrísticas. A este conocimiento de primera mano de los Padres, Hugo Rahner sumaba su experiencia pastoral en parroquias y otras actividades apostólicas. Uniendo celo pastoral y conocimientos teológicos, tuvo la osadía de salirse del cauce de la escolástica dominante, proponiendo una teología del anuncio. Se trata de una teología pastoral accesible al creyente medio, en la que se despliega la alegría de la fe cristiana, que brota de su profundidad histórico-salvífica. Fue un adelantado a la pastoralidad de la doctrina de san Juan XXIII y del Concilio Vaticano II.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.