La obra se estructura en especialidades médicas (Dermatología, Oftalmología, etc.) y en cada una de ellas se presentan casos clínicos reales en los que se describe la técnica de toma de muestras con sus respectivos resultados, laboratoriales y citológicos, así como la interpretación de los mismos pa...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Descatalogat
65,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-92569-37-3
Encuadernació :DESCONEGUT
Data d'edició :01/01/2010
Any d'edició :2010
Idioma :CASTELLÀ
Autors :FERNANDEZ ALGARRA, CRISTINA
Número de pàgines :208
Col·lecció :TEORIA VETERINARIA
La obra se estructura en especialidades médicas (Dermatología, Oftalmología, etc.) y en cada una de ellas se presentan casos clínicos reales en los que se describe la técnica de toma de muestras con sus respectivos resultados, laboratoriales y citológicos, así como la interpretación de los mismos para llegar a establecer un diagnóstico. Cada caso se acompaña de abundante material fotográfico que complementa la información ofrecida. Esta obra editada por Servet, fruto de años de experiencia, no debería faltar en el laboratorio de cualquier centro veterinario.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.