La monografía que presentamos es la segunda dedicada a los Chrysomelidae, una familia con más de 37.000 especies descritas y probablemente muchas más aún por describir. En ella se tratan 13 especies pertenecientes a la subfamilia Eumolpinae y 163 de la subfamilia Chrysomelinae. Para poder identifica...
Ancho:
180
cm
Largo:
250
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
La monografía que presentamos es la segunda dedicada a los Chrysomelidae, una familia con más de 37.000 especies descritas y probablemente muchas más aún por describir. En ella se tratan 13 especies pertenecientes a la subfamilia Eumolpinae y 163 de la subfamilia Chrysomelinae. Para poder identificar a estas especies se incluyen claves y se aportan descripciones, ilustraciones y las distribuciones geográficas de cada una de ellas. Además, en la mayoría de los casos se proporcionan datos biológicos de interés. Al final del libro se añade un apéndice muy detallado de nomenclatura científica. También se detalla la bibliografía reciente que complementa a la primera monografía dedicada a los Chrysomelidae íbero-baleares publicada en diciembre del 2000.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.