• SIMBOLISMOS DEL DINERO (ED. CORREGIDA Y AUMENTADA)

    ANTROPOLOGÍA Y ECONOMÍA: UNA ENCRUCIJADA

    CASTAINGTS TEILLERY, JUAN ANTHROPOS Ref. 9788416421558 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    El libro estudia el dinero a partir de los instrumentos analíticos de la antropología simbólica. Complementariamente, se trabaja con la teoría de las representaciones sociales y de las instituciones. La tesis central del libro es que el dinero es un hecho total que comprende no sólo lo económico sin...
    Ancho: 135 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    22,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-16421-55-8
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/06/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : CASTAINGTS TEILLERY, JUAN
    • Número de pàgines : 400
    • Col·lecció : ANTROPOLOGÍA
    • NumeroColeccion : 37
    El libro estudia el dinero a partir de los instrumentos analíticos de la antropología simbólica. Complementariamente, se trabaja con la teoría de las representaciones sociales y de las instituciones. La tesis central del libro es que el dinero es un hecho total que comprende no sólo lo económico sino lo social y lo cultural simbólico. Es un estudio multidisciplinario que utiliza la teoría de los sistemas complejos adaptativos y busca comprender el fenómeno monetario en la actualidad. El dinero es una relación semiótica entre un nombre (el poseedor del dinero), un banco central, en el caso de los billetes de circulación forzosa, o un banco privado, en el caso de cuentas y tarjetas; y finalmente, es un signo que especifica una cantidad.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.