• ESTUDIOS DE USUARIOS DE INFORMACIÓN. DISEÑO METODOLÓGICO E INFORME FINAL

    DISEÑO METODOLÓGICO E INFORME FINAL 

    VILLASEÑOR-RODRÍGUEZ, ISABEL UOC Ref. 9788491167082 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Los estudios de usuarios de información se han convertido, con el tiempo, en una herramienta indispensable para obtener datos aplicables a la mejora de las unidades de información. Sin embargo, la mayoría de los estudios conocidos carecen de un método riguroso en su ejecución. Precisamente, para que...
    Ancho: 120 cm Largo: 175 cm Peso: 250 gr
    Esgotat
    12,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9116-708-2
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/03/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : VILLASEÑOR-RODRÍGUEZ, ISABEL
    • Número de pàgines : 104
    • Col·lecció : EL PROFESIONAL DE LA INFORMACIÓN
    • NumeroColeccion : 35
    Los estudios de usuarios de información se han convertido, con el tiempo, en una herramienta indispensable para obtener datos aplicables a la mejora de las unidades de información. Sin embargo, la mayoría de los estudios conocidos carecen de un método riguroso en su ejecución. Precisamente, para que resulten provechosos, lo más importante es que se realicen con una metodología adecuada. Este libro pretende ser una guía práctica para llevar a cabo un estudio de usuarios de información. Tras aclarar algunos asuntos de orden terminológico y conceptual, ofrece recomendaciones y ejemplos sobre cómo planificar y ejecutar este tipo de investigaciones con garantía de éxito.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.