Estudiosos del sistema televisiu autonòmic espanyol analitzen la situació de les televisions públiques a Espanya, així com l'impacte del cessament de les emissions de la Radiotelevisió Valenciana. Dividit en dos grans blocs, en la primera part es recullen recerques sobre algunes de les radiotelevisi...
Ancho:
160
cm
Largo:
230
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Estudiosos del sistema televisiu autonòmic espanyol analitzen la situació de les televisions públiques a Espanya, així com l'impacte del cessament de les emissions de la Radiotelevisió Valenciana. Dividit en dos grans blocs, en la primera part es recullen recerques sobre algunes de les radiotelevisions públiques espanyoles: País Basc (EITB), Catalunya (CCMA), Galícia (CRTVG), Madrid (Telemadrid), Andalusia (Canal SurTV) o Astúries (RTPA). El segon bloc d'aquest llibre aborda l'estudi de la crisi de Radiotelevisió Valenciana (RTVV) amb cinc treballs dedicats a aprofundir sobre les causes i conseqüències del seu tancament: el gènesi del model RTVV, les conseqüències del tancament per al sector audiovisual valencià, el cas de TeleElx, el cas de la delegació territorial de Castelló de RTVV i finalment el debat sorgit en Twitter arran del tancament de RTVV.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.