“La prensa que se vendió” es un análisis riguroso que busca provocar la catarsis en la prensa que protagonizó la transición. Un libro que saca a la luz por primera vez y en exclusiva el archivo reservado del último portavoz del Gobierno de UCD, Ignacio Aguirre. Se desvelan cartas de los directores d...
Ancho:
148
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
“La prensa que se vendió” es un análisis riguroso que busca provocar la catarsis en la prensa que protagonizó la transición. Un libro que saca a la luz por primera vez y en exclusiva el archivo reservado del último portavoz del Gobierno de UCD, Ignacio Aguirre. Se desvelan cartas de los directores de medios y notas internas del Gobierno, comprobamos cómo se impide la reaparición del Diario Madrid, se aplica la eutanasia en "Informaciones" y "Pueblo" y se defiende perjudicar "El País" al tiempo que beneficiar a ABC. Los documentos demuestran, además, la persecución de los periodistas progresistas. Una política que ha condicionado y conducido a muchos medios de comunicación actuales a ser voceros del poder.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.