España, voz en off examina la posición de España en una época clave del mundo actual, la denominada Guerra Fría. La reflexión en torno a la tipología periodística, las temáticas, los emisores, los canales..., en una época de grandes cambios internos para los Estados y dominada por una gran actividad...
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
España, voz en off examina la posición de España en una época clave del mundo actual, la denominada Guerra Fría. La reflexión en torno a la tipología periodística, las temáticas, los emisores, los canales..., en una época de grandes cambios internos para los Estados y dominada por una gran actividad internacional, nos ha inducido a considerar el caso español como un subsistema "singular" que sólo en algunos aspectos guarda semejanzas con sus vecinos europeos. Ahora bien, esta "singularidad" ?que, por cierto, el Régimen siempre defendió y popularizó en la consigna publicitaria del Spain is different y la paradoja de la "tercera vía" (ni capitalismo ni comunismo...)? interesa, más que por su "realidad", por el empeño que el Régimen puso en su promoción y defensa. \
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.