La relativamente crisis financiera dio lugar en el contexto europeo ha profundas reformas institucionales, pero también a un profundo replanteamiento de las garantías de uno de los pilares de este sector: el inversor. En esta reformulación tiene un papel protagonista la Directiva 2014/65/UE, de 15 d...
La relativamente crisis financiera dio lugar en el contexto europeo ha profundas reformas institucionales, pero también a un profundo replanteamiento de las garantías de uno de los pilares de este sector: el inversor. En esta reformulación tiene un papel protagonista la Directiva 2014/65/UE, de 15 de mayo (MiFID II) cuya transposición y entrada en vigor se pospuso al 3 de enero de 2018. Entre las numerosas novedades de esta normativa cabe destacar la imposición a la Administración supervisora, la CNMV de importantes deberes (caso de la supervisión macroprudencial), pero también la mejora de sus potestades de inspección y sanción. El ejercicio adecuado de estas potestades es esencial para el buen funcionamiento del mercado de ahí el interés de esta obra. En ella se analizará el impacto de la la MifidII en la capacidad sancionadora de la CNMV así como las implicaciones que este nuevo marco posee para la protección del inversor minorista.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.