This book examines the impact of the aftermath of the 2008 economic crisis on social work and welfare systems. It outlines a new environment of austerity where reduced government commitment to tackling inequality and poverty is accompanied by increasingly punitive approaches to welfare. The authors ...
Dimensions:
235 x 165 x 11 cm
Peso:
364 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Autors :LOPEZ PELAEZ, ANTONIO / GOMEZ CIRIANO, EMILIO JOSE
Número de pàgines :240
Col·lecció :MONOGRAFÍA
This book examines the impact of the aftermath of the 2008 economic crisis on social work and welfare systems. It outlines a new environment of austerity where reduced government commitment to tackling inequality and poverty is accompanied by increasingly punitive approaches to welfare. The authors present perspectives from ten different countries exploring the challenges that individual social workers and the profession more generally faces. The book argues that social work has to maintain and strengthen its commitment to key principles of social justice in the face of an extended period of welfare retrenchment and attacks on the social state.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.