Tras la reforma del Código Penal operada por la Ley Orgánica 1/2019, de 20 de febrero, son 27 las categorías de delitos que pueden cometer las empresas. El presente libro es el primero que efectúa un examen delito a delito de dichas categorías, con comentarios de las sentencias más recientes dictada...
Ancho:
210
cm
Largo:
270
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Tras la reforma del Código Penal operada por la Ley Orgánica 1/2019, de 20 de febrero, son 27 las categorías de delitos que pueden cometer las empresas. El presente libro es el primero que efectúa un examen delito a delito de dichas categorías, con comentarios de las sentencias más recientes dictadas en relación con cada uno de ellos y efectuados por un equipo multidisciplinar de juristas expertos en la materia.
Se trata, pues, de una obra imprescindible para ejercer adecuadamente la defensa efectiva frente a imputaciones penales contra la persona jurídica, así como también para que cada empresa confeccione correctamente un programa de prevención de delitos según las pautas de análisis de riesgos penales exigidas por nuestro texto punitivo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.