• MICROECONOMÍA

    GRAVELLE, HUGH / REES, RAY PEARSON EDUCACION Ref. 9788420546230 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Este manual es uno de los libros de microeconomía más vendidos del mercado. La tercera edición, actualizada y revisada, proporcionauna exposición exhaustiva de la teoría de la microeconomía moderna que incluye la mayor parte de las actuales propuestas de investigacióny debate.
    Dimensions: 246 x 194 x 36 cm Peso: 1620 gr
    Descatalogat
    63,95 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-205-4623-0
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/11/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : GRAVELLE, HUGH / REES, RAY
    • Traductores : LEAL ORTEGA, ROBERTO/MORENO LÓPEZ, YAGO
    • Número de pàgines : 848
    • Col·lecció : UNIVERSIDAD - HIGHER ED - BUSINESS & ECONOMICS
    Este manual es uno de los libros de microeconomía más vendidos del mercado.

    La tercera edición, actualizada y revisada, proporciona
    una exposición exhaustiva de la teoría de la microeconomía moderna que incluye la mayor parte de las actuales propuestas de investigación
    y debate.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.