• DICCIONARIO DE TEORIA ECONOMICA

    PALMA MARTOS, LUIS ECOBOOK Ref. 9788496877436 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Hemos tratado en las 850 voces que componen este diccionario cubrir los ámbitos más representativos de la Teoría Económica, con el inconveniente, o quizás la ventaja, de tener que encuadrar nuestro trabajo en una serie de diccionarios ya publicados, algunos de los cuales, sobre todo el de Economía A...
    Dimensions: 220 x 150 x 13 cm Peso: 360 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    9,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/12/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : PALMA MARTOS, LUIS
    • Número de pàgines : 251
    • Col·lecció : DICCIONARIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Hemos tratado en las 850 voces que componen este diccionario cubrir los ámbitos más representativos de la Teoría Económica, con el inconveniente, o quizás la ventaja, de tener que encuadrar nuestro trabajo en una serie de diccionarios ya publicados, algunos de los cuales, sobre todo el de Economía Aplicada, ya habían tratado muchos de los términos. Cada diccionario de la serie ha buscado y a la vista del resultado, creo, conseguido trazar los elementos básicos de su disciplina. Así, la obra refleja un todo integrado, naturalmente uno de sus objetivos. En el presente diccionario hemos incorporado junto con las voces imprescindibles, algunas próximas a los intereses docentes e investigadores de los autores y que constituyen líneas emergentes del análisis económico. Luis Palma Martos

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.