Este libro constituye un análisis de primera magnitud de los modelos y tendencias de la reforma fiscal en los países de la OCDE en un periodo amplio que abarca más de treinta años de nuestra reciente historia financiera, entronca con la mejor tradición hacendística de estudio y análisis de los proce...
Dimensions:
170 x 240 x 10 cm
Peso:
400 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Autors :GAGO RODRÍGUEZ, ALBERTO/ÁLVAREZ VILLAMARÍN, JOSÉ C./GONZÁLEZ MARTÍNEZ, XOSÉ M.
Número de pàgines :158
Col·lecció :ECONOMISTA
Este libro constituye un análisis de primera magnitud de los modelos y tendencias de la reforma fiscal en los países de la OCDE en un periodo amplio que abarca más de treinta años de nuestra reciente historia financiera, entronca con la mejor tradición hacendística de estudio y análisis de los procesos de reforma fiscal comparados y en España. Podríamos sin rubor afirmar que este trabajo es fiel continuador de las investigaciones del Profesor Fuentes Quintana sobre caracterización de los estilos tributarios.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.