• CÓMO RESOLVER LOS PEQUEÑOS CONFLICTOS EN EL TRABAJO

    EYSSETTE, FRANÇOIS / CHALVIN, DOMINIQUE DEUSTO Ref. 9788423419586 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    El conflicto, en un primer momento, es la expresión incomprendida, sin resolver, de una diferencia. Esta obra a través de ejemplos extraídos de la vida real, ofrece la posibilidad de analizar y comprender las situaciones más conflictivas y de medir nuestras diferencias, animando a la reflexión perso...
    Ancho: 157 cm Largo: 232 cm Peso: 314 gr
    Esgotat
    13,45 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-234-1958-6
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/11/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : EYSSETTE, FRANÇOIS / CHALVIN, DOMINIQUE
    • Número de pàgines : 184
    • Col·lecció : HABILIDADES DIRECTIVAS

    El conflicto, en un primer momento, es la expresión incomprendida, sin resolver, de una diferencia. Esta obra a través de ejemplos extraídos de la vida real, ofrece la posibilidad de analizar y comprender las situaciones más conflictivas y de medir nuestras diferencias, animando a la reflexión personal y generando un estímulo continuado que impulsa a la escucha, la comprensión, el dialogo y el compromiso realista.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.