• MARKETING Y ESTÉTICA

    LA GESTIÓN ESTRATÉGICA DE LA MARCA, LA IDENTIDAD Y LA IMAGEN

    SCHMITT, BERND / SIMONSON, ALEX DEUSTO Ref. 9788423416011 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    s imposible confundir la original botella de Coca Cola, o los elegantes anuncios de Absolut Vodka con los de sus competidores. ¿Cómo han conseguido estas empresas dar ese irresistible atractivo a sus marcas? ¿Cómo han conseguido conservar la ventaja sobre sus competidores mediante la estética?.Este ...
    Ancho: 157 cm Largo: 232 cm Peso: 638 gr
    Esgotat
    28,91 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-234-1601-1
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/11/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : SCHMITT, BERND / SIMONSON, ALEX
    • Número de pàgines : 368
    • Col·lecció : MARKETING Y VENTAS

    s imposible confundir la original botella de Coca Cola, o los elegantes anuncios de Absolut Vodka con los de sus competidores. ¿Cómo han conseguido estas empresas dar ese irresistible atractivo a sus marcas? ¿Cómo han conseguido conservar la ventaja sobre sus competidores mediante la estética?.



    Este fascinante libro es el primero que, combinando la gestión de la marca, de la identidad y de la imagen, muestra de qué manera se puede plasmar la estética en logotipos, folletos, envases y anuncios mediante formas y colores, luces y sonidos, aromas y texturas, para vender una "experiencia memorable".



    Los autores exploran las características que hacen atractiva la identidad de una marca, qué estilos y temas son pertinentes en diversos contextos y qué significado transmiten ciertos símbolos visuales. Cualquier persona de cualquier empresa de cualquier sector puede emplear con aprovechamiento las herramientas de la estética comercial.



    Schmitt y Simonson describen la forma en que una empresa puede utilizar estratégicamente estas herramientas para crear un conjunto de experiencias sensoriales que:



    1) aseguran la satisfacción y fidelidad de los clientes.
    2) mantienen en éste una impresión duradera acerca de la personalidad especial de la marca o de la empresa.
    3) permiten imponer un precio superior.
    4) hacen que sea susceptible de protección legal ante los ataques de la competencia.
    5) reducen los costes y aumentan la productividad.
    6) y, lo más importante, hacen que el producto sea irresistible.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.