• PARA ESCRIBIR BIEN EN LA EMPRESA

    CÓMO REDACTAR PARA SER LEÍDO Y CONVENCER

    BERROU, JEAN PAUL DEUSTO Ref. 9788423422388 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
     Este libro está dedicado a describir con detenimiento una metodología eficaz para redactar cartas, documentos, memorias, informes, propuestas y toda aquella comunicación escrita que se genera en el seno de una empresa u organización. Con la ayuda de numerosos ejemplos, referentes a los diferentes t...
    Ancho: 157 cm Largo: 232 cm Peso: 315 gr
    Esgotat
    14,85 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-234-2238-8
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/11/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : BERROU, JEAN PAUL
    • Número de pàgines : 176
    • Col·lecció : HABILIDADES DIRECTIVAS

     Este libro está dedicado a describir con detenimiento una metodología eficaz para redactar cartas, documentos, memorias, informes, propuestas y toda aquella comunicación escrita que se genera en el seno de una empresa u organización. Con la ayuda de numerosos ejemplos, referentes a los diferentes tipos de escritos profesionales, propone estilos y técnicas que, aplicados, hagan atractiva la lectura, fijen la atención del lector y permitan que éste recuerde el máximo del mensaje.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.