Este libro explica cómo una buena negociación es aquella que el resultado es bueno para todas las partes y consigue una relación a largo plazo. Este libro va dirigido a las asignaturas de Negociación que se imparten en el IE. Nace de una investigación del Centro de Negociación y Mediación del IE qu...
Dimensions:
241 x 174 x 19 cm
Peso:
520 gr
Descatalogat
18,95 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-8322-773-2
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/05/2011
Any d'edició :2011
Idioma :CASTELLÀ
Autors :COSTA, MERCEDES / SEGURA, MARIANA
Número de pàgines :264
Col·lecció :MANAGEMENT - MANAGEMENT
Este libro explica cómo una buena negociación es aquella que el resultado es bueno para todas las partes y consigue una relación a largo plazo.
Este libro va dirigido a las asignaturas de Negociación que se imparten en el IE. Nace de una investigación del Centro de Negociación y Mediación del IE que las autoras dirigen.
El libro busca ofrecer una herramienta práctica que aporte claridad a los lectores y estudiantes en su búsqueda de la excelencia en la actividad negociadora.
Busca redefinir los elementos de una negociación para que como resultado se consiga para ambas partes una Creación de Valor, Cooperación y logro de intereses.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.