• MODELO ORGANIZATIVO EN REDEL DISEÑO DE LAS EMPRESAS DEL SIGLO XXI

    EL DISEÑO DE LAS EMPRESAS DEL SIGLO XXI

    RAMOS, PEDRO PABLO PEARSON EDUCACION Ref. 9788483224854 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    En este momento existe una tendencia en las empresas, que hasta ahora siguen el modelo tradicional, el modelo taylorista, con una estructura piramidal para cambiar su estructura y sus relaciones internas. Este cambio viene motivado por la búsqueda de un beneficio mayor, una estructura flexible capaz...
    Dimensions: 238 x 170 x 16 cm Peso: 400 gr
    Descatalogat
    23,95 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-8322-485-4
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/06/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : RAMOS, PEDRO PABLO
    • Número de pàgines : 216
    • Col·lecció : MANAGEMENT - MANAGEMENT
    En este momento existe una tendencia en las empresas, que hasta ahora siguen el modelo tradicional, el modelo taylorista, con una estructura piramidal para cambiar su estructura y sus relaciones internas. Este cambio viene motivado por la búsqueda de un beneficio mayor, una estructura flexible capaz de adaptarse mejor a los cambios que toda empresa tiene que hacer frente, y cada vez son mayores y más rápidos.

    La opción que nos presenta Pedro Pablo Ramos es un Modelo que se basa en el concepto de red y expone cómo conseguir un buen diseño del que depende el éxito futuro.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.