• PLAN DE MARKETING DÍGITAL, EL

    BLENDED MARKETING COMO INTEGRACIÓN DE ACCIONES ON Y OFFLINE

    ALONSO COTO, MANUEL PEARSON EDUCACION Ref. 9788483224588 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    El plan de marketing actual es digital, pero exige el uso combinado de herramientas on y offline. Así nace Blended Marketing, concepto que integra las nuevas posibilidades del marketing digital con los formatos y medios tradicionales, combinación que refuerza los valores de marca. Aunque son mucho...
    Dimensions: 241 x 172 x 19 cm Peso: 560 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    24,92 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-8322-458-8
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/11/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : ALONSO COTO, MANUEL
    • Número de pàgines : 320
    • Col·lecció : MANAGEMENT - MARKET-ADVERT-SALES
    El plan de marketing actual es digital, pero exige el uso combinado de herramientas on y offline. Así nace Blended Marketing, concepto que integra las nuevas posibilidades del marketing digital con los formatos y medios tradicionales, combinación que refuerza los valores de marca.


    Aunque son muchos los que ven en ello una revolución, en realidad se trata del marketing de siempre, utilizando nuevas herramientas. Este libro ofrece su análisis y explica cómo elaborar este innovador Plan de Marketing. que además - Como comenta en el prólogo Gildo Seisdedos Este libro no se limita a dar un esclarecedor retrato del nuevo panorama marketiniano sino que tiene un marcado carácter práctico y es una inagotable fuente de ideas concretas de aplicación al día a día


    - En el simulador online se puede desarrollar un Plan de marketing: www.pearsoneducacion.com/alonsocoto.


    - Cada capítulo,además de incluir múltiples ejemplos, termina con un resumen de los puntos más destacados para ayudar a la retención de los conceptos.


    - Además se incluye: un apendice de proveedores, un resumen de concepto y una plantilla para desarrollar tu propio plan de marketing

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.