• REGLAS DEL MANAGEMENT, LAS. EL CÓDIGO DEFINITIVO PARA EL ÉXITO EN LA DIRECCIÓN

    EL CÓDIGO DEFINITIVO PARA EL ÉXITO EN LA DIRECCIÓN

    TEMPLAR, RICHARD PEARSON EDUCACION Ref. 9788489660328 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    ¿Te gustaría ser uno de esos directivos que se deslizan sin esfuerzos por encima y hacia arriba a través del sistema, las políticas, los problemas de la gente, los objetivos imposibles y la sobrecarga de trabajo?.
    Dimensions: 210 x 140 x 15 cm Peso: 330 gr
    Descatalogat
    9,95 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-89660-32-8
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/03/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : TEMPLAR, RICHARD
    • Traductores : SALINAS MARTÍNEZ, SAMUEL
    • Número de pàgines : 258
    • Col·lecció : MANAGEMENT - PERSONAL DEVELOPMENT
    ¿Te gustaría ser uno de esos directivos que se deslizan sin esfuerzos por encima y hacia arriba a través del sistema, las políticas, los problemas de la gente, los objetivos imposibles y la sobrecarga de trabajo?.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.