Este libro está dirigido a estudiantes de Organización y Dirección de empresas (una importante área de estudio de Administración de Empresas, Sociología y Psicología de la Organización). Adopta un enfoque diferente: ha sido diseñado como un texto introductoria desde una perspectiva económica. El te...
Dimensions:
248 x 194 x 20 cm
Peso:
920 gr
Descatalogat
45,30 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-8322-595-0
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/05/2009
Any d'edició :2009
Idioma :CASTELLÀ
Autors :DOUMA, SYTSE / SCHREUDER, HEIN
Número de pàgines :464
Col·lecció :UNIVERSIDAD - HIGHER ED - BUSINESS & ECONOMICS
Este libro está dirigido a estudiantes de Organización y Dirección de empresas (una importante área de estudio de Administración de Empresas, Sociología y Psicología de la Organización). Adopta un enfoque diferente: ha sido diseñado como un texto introductoria desde una perspectiva económica.
El texto no supone la posesión de conocimientos previos de economía. La base económica necesaria para comprender los argumentos desarrollados en el libro se presentan en el propio texto.
Los estudiantes de economía también encontrarán el libro útil, ya que la mayoría de textos sobre microeconomía prestan poca atención al campo de la organización y dirección de empresas.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.