Valoración: el arte y la ciencia de las decisiones de inversión corporativa es el primer manual que ofrece un enfoque integral de la valoración de proyectos y empresas. El texto va más allá del análisis DCF estándar e incluye métodos que se usan en la práctica diaria, tales como valoración por compa...
Dimensions:
250 x 194 x 24 cm
Peso:
1120 gr
Descatalogat
47,95 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-8322-594-3
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/07/2009
Any d'edició :2009
Idioma :CASTELLÀ
Autors :TITMAN, SHERIDAN / MARTIN, JOHN D.
Traductores :CALVO MARTÍN, JAVIER
Número de pàgines :552
Col·lecció :UNIVERSIDAD - HIGHER ED - BUSINESS & ECONOMICS
Valoración: el arte y la ciencia de las decisiones de inversión corporativa es el primer manual que ofrece un enfoque integral de la valoración de proyectos y empresas. El texto va más allá del análisis DCF estándar e incluye métodos que se usan en la práctica diaria, tales como valoración por comparables, simulación y opciones reales.
El libro incluye:
Asunciones realistas
Extensiones y consejos
Problemas de final de capítulo y minicasos
Utilización de hojas de cálculo
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.