Este texto reúne las principales aportaciones de las tres últimas décadas en los campos interrelacionados de la teoría financiera, los mercados de capitales y la contabilidad empresarial. Las nuevas Normas Internacionales de Información Financiera requieren la actualización de los libros dirigidos a...
Dimensions:
238 x 173 x 24 cm
Peso:
700 gr
Descatalogat
45,95 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-8322-462-5
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/02/2008
Any d'edició :2008
Idioma :CASTELLÀ
Autors :VILARIÑO, ÁNGEL
Número de pàgines :496
Col·lecció :UNIVERSIDAD - HIGHER ED - BUSINESS & ECONOMICS
Este texto reúne las principales aportaciones de las tres últimas décadas en los campos interrelacionados de la teoría financiera, los mercados de capitales y la contabilidad empresarial.
Las nuevas Normas Internacionales de Información Financiera requieren la actualización de los libros dirigidos a la valoración contable de los derivados, con este libro respondemos a la demanda de este tipo de texto actualizado.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.