• PRINCIPIOS DE MARKETING

    KOTLER, PHILIP / ARMSTRONG, GARY PEARSON EDUCACION Ref. 9788483224465 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Cómo crear valor para el cliente y para la empresa empleando tanto las herramientas tradicionales del márketing como las nuevas y entendiendo que la creación de valor no se circunscribe únicamente al departamento de márketing sino que también depende del resto de áreas de la empresa. | El prefacio j...
    Dimensions: 250 x 196 x 36 cm Peso: 1800 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    85,28 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-8322-446-5
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/07/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : KOTLER, PHILIP / ARMSTRONG, GARY
    • Número de pàgines : 880
    • Col·lecció : UNIVERSIDAD - HIGHER ED - BUSINESS & ECONOMICS
    Cómo crear valor para el cliente y para la empresa empleando tanto las herramientas tradicionales del márketing como las nuevas y entendiendo que la creación de valor no se circunscribe únicamente al departamento de márketing sino que también depende del resto de áreas de la empresa. | El prefacio justifica, por un lado, la aparición de una nueva edición, y por otro, comenta las novedades de la misma.

    A lo largo del libro se abordan cinco grandes temas sobre el valor:

    1. Creación de valor para los clientes a fin de capturar, a cambio, valor de ellos.

    2. Creación y gestión de marcas fuertes que crean valor.

    3. Gestión del rendimiento de marketing para recapturar valor.

    4. Aprovechamiento de las nuevas tecnologías de marketing.

    5. Marketing de una forma socialmente responsable a nivel mundial.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.