• MEJORANDO EL MODELO DE NEGOCIO

    CÓMO TRANSFORMAR UN MODELO QUE NO FUNCIONA EN OTRO MÁS RENTABLE

    MULLINS, JOHN / KOMISAR, RANDY PROFIT EDITORIAL Ref. 9788416115266 Altres llibres del mateix autor
    Si los fundadores de Google, Inditex o Starbucks hubieran seguido con sus planes de negocio originales es probable que nunca hubiéramos oído hablar de ellos. En cambio, introdujeron cambios radicales en sus primeros modelos de negocio, se convirtieron en marcas globales y proporcionaron enormes rend...
    Dimensions: 230 x 153 x 16 cm Peso: 470 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    19,85 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-16115-26-6
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/04/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : MULLINS, JOHN / KOMISAR, RANDY
    • Traductores : ATMETLLA BENAVENT, EMILI
    • Número de pàgines : 288
    Si los fundadores de Google, Inditex o Starbucks hubieran seguido con sus planes de negocio originales es probable que nunca hubiéramos oído hablar de ellos. En cambio, introdujeron cambios radicales en sus primeros modelos de negocio, se convirtieron en marcas globales y proporcionaron enormes rendimientos a los inversores. ¿Cómo llegaron a un modelo de negocio eficaz desde su Plan A? ¿Por qué tuvieron éxito, cuando la mayoría de nuevas aventuras empresariales fracasan?

    Este libro pone a prueba su idea de negocio inicial, corrige rápidamente su Plan de Negocio e inclina la balanza a su favor. El proceso se concentra en cinco elementos que determinan la viabilidad económica de cualquier modelo de negocio: su modelo de ingresos, de margen bruto, de explotación, de capital circulante y de inversiones.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.