• FUNDAMENTOS PARA UN NUEVO MARKETING

    SINDERESIS Ref. 9788416262748 Altres llibres de la mateixa col·lecció
    Siguiendo las palabras de Kotler, el riesgo de esta generación (refiriéndose a los millennials) reside en centrarse solamente en sus experiencias con las tecnologías digitales, despreciando los logros anteriores del Marketing como disciplina. Por este motivo, reconocer las competencias y habilidades...
    Dimensions: 240 x 170 x 14 cm Peso: 491 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    15,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-16262-74-8
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/07/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Número de pàgines : 284
    • Col·lecció : COLECCIÓN CIENCIAS SOCIALES
    Siguiendo las palabras de Kotler, el riesgo de esta generación (refiriéndose a los millennials) reside en centrarse solamente en sus experiencias con las tecnologías digitales, despreciando los logros anteriores del Marketing como disciplina. Por este motivo, reconocer las competencias y habilidades digitales tiene gran valor, pero se debe ir un poco más allá: si se pierde el rumbo del cliente, se puede acabar siendo un tecnólogo, y no un verdadero profesional del marketing.
    El elenco de autores que participan en este libro, procedentes de cuatro continentes (América, Asia, Europa y Oceanía) y representando a países como Australia, Paquistán, Colombia, Chile, Venezuela, Italia, Portugal, México, Estados Unidos y España, refuerzan la tesis de que, aunque la transformación digital ha ocupado una parte significativa del negocio en los últimos años, no se podrá reemplazar del todo a los consumidores sin conexión. Esto es: no desaparece la comunidad sino que, en esencia, se expande a grupos en que los individuos interactúan con sus pares, sobre la base de intereses comunes y valores compartidos. El papel del profesional del marketing será el de guiar al consumidor desde la conciencia de la marca o el producto, hasta la recomendación.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.