• COMUNICAR BIEN PARA LIDERAR MEJOR

    RIUS ALMOYNER, MERCE PROFIT EDITORIAL Ref. 9788417209797 Altres llibres del mateix autor
    Las nuevas tendencias tecnológicas y los cambios de hábitos sociales han dado lugar a nuevas formas de comunicación en las organizaciones. Un nuevo entorno donde la interactividad y el mundo digital tienen un gran protagonismo, y que necesita nuevos tipos de estrategias. Este libro da pautas, tanto ...
    Dimensions: 230 x 153 x 10 cm Peso: 320 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    18,95 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-17209-79-7
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/07/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : RIUS ALMOYNER, MERCE
    • Número de pàgines : 192
    Las nuevas tendencias tecnológicas y los cambios de hábitos sociales han dado lugar a nuevas formas de comunicación en las organizaciones. Un nuevo entorno donde la interactividad y el mundo digital tienen un gran protagonismo, y que necesita nuevos tipos de estrategias. Este libro da pautas, tanto a principiantes como a profesionales, para desarrollar la comunicación en cualquier tipo de organización, y lo hace centrándose en sus dos ejes principales: la Comunicación Estratégica y la Comunicación de Crisis. Entre otras, se da respuesta a cuestiones clave como:
    • ¿Cómo debe organizarse la comunicación en una organización?
    • ¿Por qué es imprescindible un plan de comunicación?
    • ¿Qué gestión de marcas debe seguirse?
    • ¿Cuáles son los pasos para desarrollar una campaña de publicidad?
    • ¿En qué redes sociales se debería estar y por qué??
    • ¿Cómo se resuelve una crisis a nivel de comunicación?
    • ¿Qué utilidades proporciona el Neuromarketing?

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.