Poco después de la batalla de Guadalajara, entre los días 9 y 14 de abril de 1937 hubo una gran ofensiva republicana con objetivo de aislar y rendir las posiciones enemigas de la Ciudad Universitaria mediante acciones en la Casa de Campo que cortasen la vía de abastecimiento. Se pretendía a la vez a...
Dimensions:
225 x 170 x 18 cm
Peso:
685 gr
Esgotat
15,50 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-9873-328-0
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/10/2016
Any d'edició :2016
Idioma :CASTELLÀ
Autors :MONTOYA, LUIS DE VICENTE
Número de pàgines :344
Poco después de la batalla de Guadalajara, entre los días 9 y 14 de abril de 1937 hubo una gran ofensiva republicana con objetivo de aislar y rendir las posiciones enemigas de la Ciudad Universitaria mediante acciones en la Casa de Campo que cortasen la vía de abastecimiento. Se pretendía a la vez ayudar al frente Norte y aliviar la presión sobre Bilbao que estaba amenazado en esos momentos. Fue la primera gran ofensiva republicana realizada por fuerzas del recién creado V Cuerpo de Ejército o Ejército de Maniobra. En ella intervinieron figuras relevantes del Ejercito Republicano como Vicente Rojo, Enrique Lister, El Campesino, Gustavo Duran. Esta ofensiva republicana constituye una página desconocida de la historia de Madrid y de la Guerra Civil.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.