El presente libro se propone un triple objetivo: 1) analizar la identidad de la Arqueología. 2) analizar la identidad social o cultural de los grupos de nuestro pasado. y 3) establecer una genealogía de nuestra propia identidad de sujetos modernos. Su último fin es analizar la estructura básica que ...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
385 gr
Esgotat
22,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-460-1654-0
Encuadernació :DESCONEGUT
Data d'edició :01/05/2002
Any d'edició :2002
Idioma :CASTELLÀ
Autors :HERNANDO, ALMUDENA
Número de pàgines :224
Col·lecció :ARQUEOLOGIA
NumeroColeccion :1
El presente libro se propone un triple objetivo: 1) analizar la identidad de la Arqueología. 2) analizar la identidad social o cultural de los grupos de nuestro pasado. y 3) establecer una genealogía de nuestra propia identidad de sujetos modernos. Su último fin es analizar la estructura básica que explica las diferencias aparentes y la profunda similitud en la identidad de todos los grupos humanos que han existido en el pasado o existen en la actualidad
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.