Malgrat la importància que té la digitalització de la cultura, i la seva influència en el camp de l’arqueologia, encara són pocs els documents que reflexionen sobre la generació d’imatges digitals en el camp de la interpretació del patrimoni arqueològic. Tot i que vegada és més freqüent veure com le...
Autors :SANTACANA, JOAN / ASENSIO, MIKEL / LLONCH, NAYRA
Número de pàgines :160
Col·lecció :CAMÍ RAL
NumeroColeccion :41
Malgrat la importància que té la digitalització de la cultura, i la seva influència en el camp de l’arqueologia, encara són pocs els documents que reflexionen sobre la generació d’imatges digitals en el camp de la interpretació del patrimoni arqueològic. Tot i que vegada és més freqüent veure com les excavacions arqueològiques s’il·lustren amb imatges digitals i, en canvi, arqueologia professional ha reflexionat poc sobre com haurien de ser aquestes imatges, i com cal valorar les reconstruccions, restitucions, recreacions, simulacions i les interpretacions iconogràfiques.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.