Enchi Fumiko y Maria Bellonci, dos cultas y cualificadas escritoras del siglo xx, emprendieron la tarea de recuperar del pasado las voces silenciadas o mal interpretadas de las mujeres. Las épocas que escogieron fueron el periodo Heian y el Renacimiento italiano, en las que vivieron mujeres célebres...
Dimensions:
215 x 150 x 10 cm
Peso:
232 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Enchi Fumiko y Maria Bellonci, dos cultas y cualificadas escritoras del siglo xx, emprendieron la tarea de recuperar del pasado las voces silenciadas o mal interpretadas de las mujeres. Las épocas que escogieron fueron el periodo Heian y el Renacimiento italiano, en las que vivieron mujeres célebres como Murasaki Shikibu, autora de La historia de Genji, o Lucrezia Borgia e Isabella d?Este. A través de un esmerado estudio de las fuentes y de una profunda empatía lograron una comprensión nueva de personajes demonizados, reales o imaginarios, como Lucrezia Borgia o la dama de Rokujo, nacida de la imaginación de Murasaki. Sus trabajos presentan notables diferencias, pero también asombrosas coincidencias que constituyen el tema de este libro.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.