La industria textil catalana del último tercio del siglo XIX se encontraba en plena transformación. Por un lado, tuvo lugar un rápido cambio en la ubicación geográfica de las actividades fabriles del sector algodonero. Por otro lado, la renovación tecnológica de las fábricas y centros de producción....
Ancho:
150
cm
Largo:
210
cm
Peso:
258 gr
Esgotat
16,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-8409-097-7
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/01/2003
Any d'edició :2003
Idioma :CASTELLÀ
Autors :ENRECH MOLINA, CARLES
Número de pàgines :196
Col·lecció :JOSEP LLADONOSA
NumeroColeccion :04
La industria textil catalana del último tercio del siglo XIX se encontraba en plena transformación. Por un lado, tuvo lugar un rápido cambio en la ubicación geográfica de las actividades fabriles del sector algodonero. Por otro lado, la renovación tecnológica de las fábricas y centros de producción. La combinación de estos dos procesos, modificará sustancialmente toda la organización del trabajo de la industria textil catalana.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.