Todo depende de la perspectiva: al este o al oeste, al norte o al sur, a un lado o al otro —¿de dónde?—. Frente a este caos aparente, la mente humana tiende a crear consciente o inconscientemente unos parámetros estables a los que carga de valores relativos y subjetivos. Hoy el gran referente es el ...
Todo depende de la perspectiva: al este o al oeste, al norte o al sur, a un lado o al otro —¿de dónde?—. Frente a este caos aparente, la mente humana tiende a crear consciente o inconscientemente unos parámetros estables a los que carga de valores relativos y subjetivos. Hoy el gran referente es el norte (físico, económico, demográfico o imaginario), pero no lo fue siempre. Cuando la frontera era el sur analiza la influencia que la frontera (política, económica, cultural, etc.) ha ejercido sobre los comportamientos humanos en las sociedades de Europa suroccidental (Portugal, España, Francia) desde el final de la Edad Media hasta el siglo XX, y examina el proceso de traslación del foco de atracción del sur moderno al norte contemporáneo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.