• PERIODISMO EN LAS TRANSICIONES POLITICAS, EL

    DE LA REVOLUCIÓN PORTUGUESA Y LA TRANSICIÓN ESPAÑOLA A LA PRIMAVERA ÁRABE

    GUILLAUMET / SALGADO BIBLIOTECA NUEVA Ref. 9788499406909 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La obra recoge una selección de las aportaciones presentadas al congreso «Transición democrática y comunicación internacional» celebrado por la Asociación de Historiadores de la Comunicación en mayo de 2012 en Barcelona. Aborda temas como la Transición española, la Revolución portuguesa y la Primave...
    Dimensions: 240 x 170 x 20 cm Peso: 643 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    27,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9940-690-9
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/02/2014
    • Any d'edició : 2014
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : GUILLAUMET / SALGADO
    • Número de pàgines : 368
    • Col·lecció : HISTORIA BIBLIOTECA NUEVA
    La obra recoge una selección de las aportaciones presentadas al congreso «Transición democrática y comunicación internacional» celebrado por la Asociación de Historiadores de la Comunicación en mayo de 2012 en Barcelona. Aborda temas como la Transición española, la Revolución portuguesa y la Primavera árabe.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.