La religió ha tingut un paper molt rellevant en la història de Catalunya. De fet, la política i la vida quotidiana catalana dels dos darrers segles no es pot entendre plenament sense conèixer les relacions entre el poder polític i el poder religiós. Aquest llibre presenta, d’una manera rigorosa i am...
Ancho:
125
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
La religió ha tingut un paper molt rellevant en la història de Catalunya. De fet, la política i la vida quotidiana catalana dels dos darrers segles no es pot entendre plenament sense conèixer les relacions entre el poder polític i el poder religiós. Aquest llibre presenta, d’una manera rigorosa i amb voluntat divulgativa, quins han estat els aspectes clau d’aquesta relació al llarg dels segles XIX i XX (carlisme i conflictes de començament del segle XIX, Segona República i Guerra Civil, el paper de l’Església durant el franquisme, i l’evolució de la religiositat a partir de la transició democràtica).
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.