• INTRODUCCIÓN A LA PSICOLOGÍA DE LOS GRUPOS

    GIL, FRANCISCO - ALCOVER, CARLOS PIRAMIDE Ref. 9788436812985 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    En esta obra se estudian las relaciones intergrupales, se identifican los diferentes tipos de grupos, sus procesos de formación, cambio y desaparición. Se analiza su ubicación, estructura, los fenómenos de liderazgo e influencia social de los mismos. Se realiza una revisión de los principales ámbito...
    Dimensions: 230 x 170 x 30 cm Peso: 796 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    53,90 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-368-1298-5
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/09/2004
    • Any d'edició : 2004
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : GIL, FRANCISCO - ALCOVER, CARLOS
    • Número de pàgines : 512
    • Col·lecció : PSICOLOGÍA
    En esta obra se estudian las relaciones intergrupales, se identifican los diferentes tipos de grupos, sus procesos de formación, cambio y desaparición. Se analiza su ubicación, estructura, los fenómenos de liderazgo e influencia social de los mismos. Se realiza una revisión de los principales ámbitos de aplicación de los grupos y sus características, así como los aspectos fundamentales de la metodología de la investigación grupal. Todo ello, de una forma rigurosa y actualizada, consecuencia de los principales resultados obtenidos a través de un siglo de investigación y de práctica.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.