En este libro descubrirá las claves para hablar con seguridad y sin miedo en su vida personal y profesional. Conozca las técnicas para captar la atención de su interlocutor, ya sea un grupo de empleados o los socios de su empresa. ¿Sabe que existen distintas variedades de discurso? ¿Conoce las técni...
Ancho:
115
cm
Largo:
170
cm
Peso:
130 gr
Esgotat
7,95 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-15618-15-7
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/09/2013
Any d'edició :2013
Idioma :CASTELLÀ
Autors :HEIGL, PETER
Traductores :LOCTEAM
Número de pàgines :96
Col·lecció :30 MINUTOS
NumeroColeccion :01
En este libro descubrirá las claves para hablar con seguridad y sin miedo en su vida personal y profesional. Conozca las técnicas para captar la atención de su interlocutor, ya sea un grupo de empleados o los socios de su empresa. ¿Sabe que existen distintas variedades de discurso? ¿Conoce las técnicas para conseguir y mantener el interés de los presentes? ¿Cómo debe responder a preguntas, interrupciones y refutaciones?
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.