1. Desarrollo histórico y concepto de perfilación e investigación criminal2. Elaboración y componentes de un perfil criminal3. Marco jurídico de la perfilación criminal4. La investigación criminal aplicada en homicidios5. Homicidios seriales6. Agresión sexual a mujeres adultas7. Abuso sexual infanti...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Esgotat
29,15 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-205-6533-0
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/03/2016
Any d'edició :2016
Idioma :CASTELLÀ
Autors :SORIA, MIGUEL ANGEL
Número de pàgines :424
Col·lecció :UNIVERSIDAD - HIGHER ED - HUMANITIES & SOCIAL
1. Desarrollo histórico y concepto de perfilación e investigación criminal 2. Elaboración y componentes de un perfil criminal 3. Marco jurídico de la perfilación criminal 4. La investigación criminal aplicada en homicidios 5. Homicidios seriales 6. Agresión sexual a mujeres adultas 7. Abuso sexual infantil 8. Acoso sexual 9. La perfilación criminal aplicada a la pornografía infantil 10. Incendiarios y pirómanos
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.