Las dos caras de la persona con hiperactividad (TDAH); la satisfacción de vivir con un hijo TDAH; la redefinición teórico-práctica del trastorno; aspectos etiológicos; el retrato incompleto; comorbilidad en TDAH; una mirada comprensiva del TDAH; tratamiento farmacológico; aproximación cualitativa a ...
Dimensions:
240 x 170 x 11 cm
Peso:
250 gr
Esgotat
17,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-9700-355-1
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/01/2006
Any d'edició :2006
Idioma :CASTELLÀ
Autors :GUERRERO LÓPEZ, JOSÉ FRANCISCO
Número de pàgines :200
Las dos caras de la persona con hiperactividad (TDAH); la satisfacción de vivir con un hijo TDAH; la redefinición teórico-práctica del trastorno; aspectos etiológicos; el retrato incompleto; comorbilidad en TDAH; una mirada comprensiva del TDAH; tratamiento farmacológico; aproximación cualitativa a un estudio de un caso de un niño con TDAH; el horizonte de la intervención psicoeducativa; comprender el TDA (H): un sendero hacia el futuro.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.